Avaya kurser

Avaya_red_logoBli en expert på Avaya nätverkslösningar, kommunikationssystem, applikationer och tjänster med våra praktiska utbildningslösningar.

HighestSatisficationAward_Q1_2013Med förvärvet av Nortel Enterprise Services (NES), har Avaya förbättrat sin strategiska position när det gäller tillhandahållande av affärskommunikationslösningar och tjänster för företagskunder. Integreringen av den tidigare NES-produktportföljen har ytterligare definierat Avayas vision om kommunikationssystem som ger effektivare affärsverksamhet. Global Knowledge är utnämnd Avaya Learning Partner och levererar utbildning av högsta
kvalité. Se vårt utbud av Avya kurser nedan:

Sammanfattning

Leveransmetod

Contact Center

Contact Center
Avaya Aura Contact Center Implementation (4C00020K)
Avaya Aura® Contact Center Support (5C00030K)
Avaya Aura Contact Center Administration (5C00070K)
Avaya Aura Contact Center Orchestration Designer Scripting Administration (5C00080K)
Voice
Avaya Aura Contact Center Implementation (4C00020K)
Avaya Aura® Call Center Elite Implementation and Maintenance (5C00091I)

Messaging

Messaging
Avaya Aura® Communication Manager and Communication Manager Messaging Support (5U00060K)
Voice
Avaya Aura® Communication Manager and Communication Manager Messaging Support (5U00060K)

Small Medium Enterprise (SME)

Voice
IP Office Technical Basic Implementation Workshop (10S00005K)

Unified Communication

Voice
CM/CM Messaging-Embedded Implementation (4U00030K)
Session/System Manager Implementation (4U00040K)
Avaya Aura® Session and System Support (5U00050K)
Avaya Aura® Communication Manager and Admin (5U00051K)
Avaya Communication Server (CS) 1000 7.5 System Administration and Management (6351C)
Avaya Communication Server 1000E Release 7.0 Implementation and Upgrade (6376C)
Avaya Aura® Session Manager for System Administrators (9U00160K)

Unified Communications Applications

Voice
Avaya Session Border Controller Implementation and Maintenance (5U00090K)

Unified Communications Platforms

Messaging
Avaya Aura® Communication Manager and Communication Manager Messaging Support (5U00060K)
Voice
Avaya Aura® Communication Manager and Communication Manager Messaging Support (5U00060K)
Voice
Call Pilot Rls. 5.0 Administration and Applications (0327C)
CS 1000 Upgrade and Avaya Aura® Integration Bootcamp (9U00166I)
Avaya Aura Communication Manager Fundamentals (ATI01672V)
CS1K Rls 7.5 - Support Specialist Bootcamp (CS1KSSBC75)